Tilausvahvistukseen
Yhteensä:: 0
Menu

Kirjaudu sisään.

Ostoskori / 0 Tuotteet

Ostoskorisi on tyhjä.

?
15000 tuotetta | Nopea kauppa | Lähetetään Suomesta

Myyntiehdot

Myyntiehdot

 

Tilaaminen

Tabena.fi -sivustolta voit tilata tavaroita suoraan verkkokaupastamme tai sähköpostitse: support@tabena.fi

Saat vastauksen työpäivinä 48 tunnin kuluessa.

Meillä ei ole vähimmäismäärää tilauksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden olla loppuunmyyty ja pidätämme oikeuden tehdä muutoksia tuotteisiin ja parannuksiin jatkuvasti. Jos jokin tilaamistasi tuotteista on loppuunmyyty, voimme sen sijaan liittää vastaavan korvaavan tuotteen. Jos et ole tyytyväinen korvaavaan tuotteeseen, sinulla on täysi palautusoikeus ja saat rahasi takaisin tuotteesta.

Pidätämme oikeuden toimittaa myöhemmin tai peruuttaa tilaukset tuotteille, joita ei ole varastossa. Jos tuotteen odotetaan olevan varastossa kohtuullisen ajan kuluessa ja tuotteen hinta ylittää 10 euroa, - varaamme tuotteen ja toimitamme sinulle heti, kun sitä on jälleen varastossa. Jos tuote on loppuunmyyty, sinulla on oikeus peruuttaa tilaus.

Jos haluat tehdä ostoksia verkkokaupassamme, sinun on oltava 18-vuotias tai sinulla on oltava huoltajan hyväksyntä (huoltaja voi lähettää hyväksynnän osoitteeseen support@tabena.fi)

Asiakaspalvelu ja saatavuus

Sähköposti: support@tabena.fi


Postiosoitteemme:

DreamLogistics Engelholm AB C / O TRG Trading Company AS

Tuotantoreitti 10A

26278, Ängelholm Ruotsi

Hinnat

Tuotteisiin, jotka sisältyvät erilaisiin kampanjoihin, hinnat ovat voimassa kuluvan tarjousjakson aikana. Varaosien, lisävarusteiden ja rajoitetun määrän tuotteiden hinnat voivat muuttua useammin ostohintojen muutosten ja / tai muiden tabena.fi-valvonnan ulkopuolisten muutosten vuoksi. Hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvonlisäveron (22%).

Pidätämme oikeuden tehdä hintavirheitä ja hintamuutoksia arvonlisäveron muutosten, poikkeuksellisen suurten valuutan tai ostohintojen muutosten vuoksi. Ilmeisesti väärin hinnoiteltujen tuotteiden tapauksessa tabena.fi pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen.

 

Maksu

Kun ostat Tabena.fi:stä, Klarna Bank AB hoitaa maksun. Maksukysymyksiä varten ota yhteyttä Klarnasin asiakaspalveluun Asiakaspalvelu | Klarna Suomi.

Kaikki hinnat sis. Alv. Sana vahvistus sisältää kaikki lähetykseen liittyvät kulut, kuten postitus-, toimitus-, pakkaus- jne.

Maksuvälineenä voit valita Tabena.fi-palvelussa tarjoamiemme maksutapojen välillä. Luvattoman pääsyn riskin minimoimiseksi pankkikorttisi tiedot salataan. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, Klarna Bank AB varaa summan maksutilillesi varmistaakseen, että on riittävästi varoja oston kattamiseen ja
ostoksen suorittamiseen. Jos varausta ei voida tehdä, pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen. Saat tietoja tällaisesta peruutuksesta.

Jos käytät luottokorttia tai Klarnan laskua maksutapana, sinulta veloitetaan, kun vahvistamme, että tilauksesi ja toimitus on suoritettu kanssamme. Tämä pätee myös ennakkotilattaessa tuotteita, jotka tulevat saataville ajoissa tai joiden toimituspäivä on vahvistamaton.

Jos valitset laskun, se lähetetään Klarnalta sähköpostitse 24 tunnin kuluessa ostoksesta ostopäivästä ilmoitetun eräpäivän kanssa. Laskua vastaan ostettaessa ei lisätä ylimääräisiä maksuja. Huomaa, että sinun on aina annettava täydellinen sosiaaliturvatunnus ostaessasi Klarna Fakturasta. Klarna tarkistaa luottotiedot selvittääkseen, voitko käydä kauppaa valitulla summalla. Tässä arvioinnissa Klarna tarkastelee pääasiassa kolmea asiaa: aiempi maksuhistoriasi heidän kanssaan, kuinka paljon haluat vaihtaa ja ulkoiset tiedot, jotka Klarna kerää luottotietoraportista (palautuskirjeet lähetetään, kun keräät tietoja luottotietojärjestelmästä). Toisin sanoen se on useiden eri tekijöiden yhdistelmä, joka määrittää ostoksen toteutumisen. Jos ostoksella ei ole laskua, voit suorittaa tilauksen toisella tarjoamallamme maksuvälineellä. Jos sinulla on kysyttävää luottotarkastuksista, ota yhteyttä Klarnaan asiakaspalvelussa | Klarna Suomi.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tilauksen yleiskatsaus sisältää kaikki lähetykseen liittyvät kulut, kuten postitus-, toimitus-, pakkaus- jne.

Maksuvälineenä voit valita ostoprosessissa tarjoamiemme maksutapojen välillä. Luvattoman pääsyn riskin minimoimiseksi pankkikorttisi tiedot salataan. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, teemme varauksen tarjoukseen varmistaaksemme, että on riittävästi varoja ostohinnan kattamiseen ja tapahtuman suorittamiseen. Jos varausta ei voida tehdä, pidätämme oikeuden peruuttaa varaus. Saat tietoja tällaisesta peruutuksesta.

Jos käytät maksutapana luottokorttia, Klarnan laskua tai suoraa pankkia, sinulta veloitetaan, kun vahvistamme, että tilauksesi ja toimitus on suoritettu kanssamme. Tämä pätee myös ennakkotilattaessa tuotteita, jotka tulevat saataville ajoissa tai joiden toimituspäivä on vahvistamaton.

Jos valitset laskun, se lähetetään Klarnalta sähköpostitse 24 tunnin kuluessa ostoksesta ostopäivästä ilmoitetun eräpäivän kanssa. Laskua vastaan ostettaessa ei lisätä ylimääräisiä maksuja. Huomaa, että sinun on aina annettava täydellinen sosiaaliturvatunnus ostaessasi Klarna Fakturasta. Klarna tekee tarkistuksen selvittääkseen, voitko käydä kauppaa valitulla summalla. Tässä arvioinnissa Klarna tarkastelee pääasiassa kolmea asiaa: aiempi maksuhistoriasi heidän kanssaan, kuinka paljon haluat vaihtaa ja ulkoiset tiedot, jotka Klarna kerää luottotietoraportista (palautuskirjeet lähetetään, kun keräät tietoja luottotietojärjestelmästä). Toisin sanoen se on useiden eri tekijöiden yhdistelmä, joka määrittää ostoksen toteutumisen. Jos ostoksella ei ole laskua, voit suorittaa tilauksen toisella tarjoamallamme maksuvälineellä. Jos sinulla on kysyttävää arvioinnista, ota yhteyttä Klarnaan numeroon 21 01 89 91 ma – pe klo 8.00–17.00.

Liiketoiminta

Tarjoamme myös laskuja maksutapana yritysasiakkaillemme. Tämä voidaan tehdä ostoskorissa, kun valitset yrityksen maksutavan.

 

Turvallinen kauppa

Turvallisuutesi takaamiseksi, kun ostat kanssamme, kaikki henkilökohtaiset ja luottokorttitiedot on salattu SSL (Secure Socket Layer) -tekniikalla. Tämä tarkoittaa, että tiedot lähetetään täysin suojatun yhteyden kautta, jotta kukaan luvaton henkilö ei näe korttisi tietoja.

Toimitusajat, kuljetus- ja toimituskulut

Katso alla olevat tuotetyypit, joille kuljetinta käytetään.

Kuljetus

Palautus ja takuu

Verkkokaupassamme ilmoitetut takuut ovat voimassa vain Suomessa.

Ellei toisin mainita, sinulla on aina 2 vuoden takuu meiltä ostamillesi tuotteille. Takuu kattaa materiaali- ja valmistusvirheet.

Palauta viallinen tai väärin toimitettu tuote Tabena.se: lle lähettämällä se varastoon:

DreamLogistics Ängelholm,  C/O Trg Trading Company AS

Produktionsvägen 10A

262 96 Strövelstorp

Sverige
 

Jos sinulla on kysyttävää takuustamme, ota yhteyttä osoitteeseen support@tabena.fi.

 

Edellytykset hyväksytyn palautuksen saamiselle:

  • Tuote voidaan testata sen oikean koon varmistamiseksi, mutta sitä ei tule käyttää.
  • Palautetuissa tai vaihdettavissa olevissa vaatteissa ei saa olla hajua tai likaa.
  • Tunnistetunnistetta ei saa rikkoa tai repiä tuotteesta. Tunnistetunniste on vaatteen todellinen sinetti ja takaa, että vaate on uusi.
  • Hygieniasyistä emme ota alusvaatteita vastineeksi.
  • Älä kiinnitä teippiä tai kirjoita suoraan alkuperäiseen pakkaukseen. Huomaa, että sinä asiakkaana olet vastuussa siitä, että tuote on pakattu oikein lähetystä varten.
  • Tuotteen on oltava uusi eikä siinä saa olla näkyviä käyttömerkkejä.
  • Alkuperäisen sisällön ja alkuperäisen pakkauksen on oltava ehjät.



Poikkeus: takuumme ei kata kuluvia osia, kuten ladattavia paristoja, muita lamppuja kuin LED-valoja tai vähän energiaa käyttäviä lamppuja. Takuu ei koske vikoja, jotka johtuvat siitä, että tavaroita ei käytetä käyttöohjeiden mukaisesti, niihin on kohdistunut epänormaalia käyttöä tai laiminlyöntiä, salaman aiheuttama sähköinen ylijännite tai että se on rakennettu uudelleen tai muutettu.

Jos vaatimus tai osto peruutetaan viivästyneen toimituksen takia, rahat palautetaan samalla maksutavalla kuin osto tehtiin, rahat palautetaan, kun Tabena.fi on vastaanottanut tavarat vastineeksi, mutta ei viimeistään 14 päivän kuluttua ilmoituksesta.

Kuljetus

Kaikki toimitukset suorittaa DHL. Kotimaan Suomi B2C : DHL-palvelupiste.

Kotimaan Suomi B2C yli 20kg: DHL-kotiinkuljetus

Voit seurata paketteja käymällä osoitteessa https://www.dhl.com/se-sv/home/vara-divisioner/paket/privatkund/tracking-parcel.

Katso alla olevat tuotetyypit, joihin kuljettimia käytetään.

Postiedustajalle: DHL-palvelupiste

Toimitus tapahtuu valitsemallesi toimituspisteelle, joka on yhdistetty pakettiin, ja sinulle ilmoitetaan (tekstiviestillä tai kirjeellä), kun paketti on saapunut. Normaalisti pakettisi toimitetaan toimituspaikkaasi 2-7 päivän kuluessa.

Sesonkiaikoina / PR-aikoina toimitusaika voi olla hieman pidempi suurten tilausten vuoksi.

Tuotteet ja tilaukset, joiden paino on enintään 20 kg, voidaan lähettää DHL-palvelupisteeseen ja jättää lähimpään edustajaan.

Irtotavarat ja suuret tavarat: yli 20 kg painaville lähetyksille Ruotsissa paketit lähetetään DHL Home Delivery -palvelun mukana. Ilmoitus tapahtuu tekstiviestillä ja operaattori soittaa vastaanottajalle ennen toimitusta.

DHL Euroconnect on kotiinkuljetuspalvelu, jossa operaattorilta ilmoitetaan vastaanottajalle ennen toimitusta.

Tuotetta, maksua tai lähetystä koskevat valitukset lähetetään osoitteeseen kundsupport@tabena.fi.
Kotimaan DHL-lähetyksiä varten puh. 0771-345345

Jos tarvitset lisäapua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos toimitusta ei vastaanoteta tai paketti ei ole
aukaistu, pakettisi palautetaan Tabena.fi:lle. Pidätämme oikeuden veloittaa kustannukset (enintään 2 000 Norjan kruunua) tällaisista palautuksista.

 

Virheelliset toimitukset tai kuljetusvauriot

Jos toimitamme väärän määrän tai väärän tuotteen, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jotta voimme korjata virheen. Lähetä palautus- tai lähetysluettelosi tiedot virheestä ja jätä vialliset tuotteet alkuperäispakkaukseen. Jos tuote kuljetetaan vahingoittuneena vastaanottamisen yhteydessä, ota ensin yhteyttä toimituspisteeseesi / kuljetusliikkeeseen ilmoittaaksesi vahingosta.

Ilmoita toimituksen vaurioista tai puutteista.
Kun vastaanotat lähetyksen, tarkista, onko osien määrä oikea ja että tuote on odotusten mukainen, ja allekirjoita se toimittajan kuriirilla. Jos lähetys on vaurioitunut tai jos jotain puuttuu, sinun on joko rekisteröitävä se tuotteen toimittaneelle kuriirille tai ilmoitettava siitä meille mahdollisimman pian ja viimeistään 4 tunnin kuluttua toimituksesta.

Jos tuote toimitettiin Klo 13.00 tai myöhemmin, vammojen ilmoittamisen määräaika on seuraavan työpäivän klo 9.00.

Viedä

Emme lähetä tilauksia Skandinavian ulkopuolelle

CE-merkintä ja CE-hyväksynnät

Tuotteiden CE-merkintä tarkoittaa, että valmistaja takaa, että tuote täyttää EU: n tuoteturvallisuusvaatimukset. Lisäksi jotkut tuotteet edellyttävät erityistä hyväksyntää. Tabena.fi takaa, että kaikki tuotteemme täyttävät Suomessa voimassa olevat vaatimukset.

Sähkötuotteiden asennuksessa

Kaikki 230 voltin sähkölaitteet pysyvään asennukseen on asennettava pätevän sähköasentajan toimesta. Tämä sisältää kytkimet, himmentimet, pistorasiat, liittimet, sähköjohdot ja valaisimet. Väärä asennus voi vaarantaa hengen ja terveyden. Emme ole vastuussa vahingoista, jotka johtuvat tällaisten tuotteiden virheellisestä asennuksesta.

Rehellisyys
Tabena.fi on vastuussa henkilötiedoista, jotka olet antanut meille rekisteröityessäsi. Hyväksyt myös, että Tabena.fi saattaa käyttää näitä tietoja täyttääkseen velvollisuutemme sinua kohtaan ja tarjotakseen sinulle parasta mahdollista palvelua. Tietoja voidaan käyttää myös markkinointiin, esimerkiksi luetteloiden tai tarjousten lähettämiseen. Jos haluat tehdä muutoksia tietoihisi, voit kirjautua sisään ja vaihtaa profiiliasi verkkokaupassamme tai voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Keksit

Verkkokauppamme sisältää ns. Evästeitä. Sähköisen viestinnän lain mukaan, joka tuli voimaan 25. heinäkuuta 2003, kaikkien, jotka vierailevat verkkosivustolla evästeiden kanssa, pitäisi saada siitä tietoa.

Voit surffata Internet-kaupassa ilman evästeitä, mutta et voi tehdä ostoksia. Käytämme evästeitä ostoskorisi sisällön hallintaan. Se on tietokoneellesi tallennettu tekstitiedosto. Tallennamme tietoja myös, jos olet päättänyt näyttää luokkasivut kuvilla tai ilman.

Jos selaimesi tai palomuuri on asetettu estämään evästeiden tallentaminen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja toimita tilaus sähköpostitse: support@tabena.fi

Yritystiedot

Osoite:

Tabena.se
Trg Trading Company AB
Sähköposti: support@tabena.fi
Org. Nro: SE 4445737994

Pidätämme oikeuden tehdä teksti- ja kuvavirheitä verkkokaupassamme, luetteloissamme ja mainospostituksissamme. Kaikki teksti, graafinen suunnittelu, logot, kuvat jne. Kuuluvat Tabena.fi-sivustoon eikä niitä voi kopioida.

Vastuu

Tabena ei ole vastuussa tuotteen virheellisestä käytöstä johtuvista välillisistä vahingoista.

Ylivoimainen este

Ylivoimaisen esteen sattuessa, kuten lakot, tuonti- ja vientikiellot, pandemiat, sairaudet ja muut olosuhteet, jotka eivät ole tabena.fi: n valvonnassa, Tabena.fi ei välttämättä pysty täyttämään velvoitteitaan näissä olosuhteissa voimassaoloaikana. ylivoimainen este. Jos ylivoimainen ongelma vallitsee yli kaksi kuukautta eikä Tabena.fi:n velvoitteita täytetä yli kahden kuukauden ajan, sinulla ja / tai Tabena.fi: llä on oikeus irtisanoa sopimus ilman seuraamuksia näitten olosuhteiden.

Myytävänä olevat vakuudet

Meillä on omistusoikeudet toimitettuihin tuotteisiin, kunnes tuotteen hinta, mukaan lukien korot ja kustannukset, maksetaan kokonaisuudessaan.

 

Riidat

Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan kaikki erimielisyydet sovinnollisesti. Jos tämä ei auta, voit viedä asian kuluttajaneuvostoon lähellä asuinpaikkaasi. Asian osapuoli on Myyjä eli Trg Trading AS. Kaikki riidat on ratkaistava Ruotsin lainsäädännön mukaisesti. Jos tapaus käsitellään tuomioistuimessa, se on ratkaistava oman (ostajan) lainkäyttöalueella, ts. Yleensä lähellä asuinpaikkaasi.

 

Muu

Tämän verkkosivuston tiedot voivat sisältää teknisiä tai kirjoitusvirheitä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ilmoittaaksesi teknisistä tai kirjoitusvirheistä.


 
Tuote on lisätty ostoskoriin